stille dood

Mmmm, gaat dat hier dan toch een stille dood sterven?

Ik denk nog vaak aan men blog, maar weet gewoon niet waar ik moet beginnen om alles op “papier” te zetten.

Heb ik te weinig tijd? Ik zit op t werk al heel de dag voor de computer, dus de goesting om er s avonds ook nog lang achter te zitten, is er niet echt. Maar goed, k zit wel altijd voor de tv, dus das ook een scherm…

Ik vrees dat ik toch nog een beetje te veel in de knoop zit met mezelf om alles goed op een rijtje te zetten. En vooral om alles meer positief te zien, zoals ik van plan was.

Ik worstel ook een beetje met t anonieme van de blog. Ik wil hem heel graag anoniem houden, maar wat vertel je dan wel, wat niet,… Niet gemakkelijk allemaal…

Ik wil het zeker nog niet opgeven, maar k zal toch een beetje actie moeten ondernemen….

Een gedachte over “stille dood

Plaats een reactie